אגף שירות לתושב מממש בפעילותו את החזון לייצר ולהדק את הקשר בין העירייה לתושב, תוך מתן שירות איכותי ומתקדם לתושבי העיר, העלאת שביעות הרצון ומינוף השירות לתושב. האגף יוזם ומקדם תהליכים להטמעת שיפור השירות ולמען מצוינות בשירות.
במטרה לשפר את איכות השירות לתושב, האגף הוביל בשותפות אגפי העירייה השונים מרכז שירות לתושב בו ניתן לקבל שירות מאגפי עירייה שונים: one stop shop. השירות מבוסס על עקרונות של מתן מענה מהיר, קשוב ומקצועי, תוך הטעמה של חדשנות, בקרה ודיגיטציה.
המוקד הינו יחידת שליטה ובקרה עירונית המופקדת על טיפול בפניות תושבים העוסקות בבקשה לקבלת מידע אודות שירותי העירייה ודיווח על מפגעים ומטרדים בעיר. המוקד פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
מנהלי הרובעים הינם נדבך מרכזי בחיזוק הקשר בין התושבים לרשות ולפעילותה. מנהלי הרובעים מהווים כתובת ישירה למתן שירות לתושב, לאיכות סביבתו ולמגוון פתרונות במענה לצרכיו, ותפקידם לתאם ולתכלל את פעולות כלל אגפי העירייה ברובע בנושאים של שיפור פני העיר, ניקיון, אחזקה, ביטחון, רישוי, שילוט, גנים ונוף ועוד למען התושבים.
לפרטים בנוגע למנהל הרובע של שכונת נופי בן שמן:
מחלקת פניות הציבור מטפלת בפניות, תלונות, שאלות, הבהרות, הצעות ותודות הקשורות בכל תחומי העשייה העירונית. פתיחת פנייה פרונטלית בפניות הציבור.
פנייה פרונטלית בתיאום מראש דרך מייל/טלפון
© כל הזכויות שמורות ל +MUNI מבית זוויות